Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 11.07.2025, 04:16

Сайт практичного психолога

 Ванзуряк Анни Василівни



Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2014 » Березень » 13 » РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО АДАПТАЦІЇ П”ЯТИКЛАСНИКІВ.
15:21
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО АДАПТАЦІЇ П”ЯТИКЛАСНИКІВ.

З метою оптимальної адаптації учнів до середньої школи  та в роботі з саморозвитку  дитини учителям-предметникам слід більше уваги приділяти особистісному спілкуванню з учнями ( без врахування їх успіхів в навчальній діяльності з даного предмета: якомога  частіше  говорити з учнями, важливо, щоб бесіди не стосувались певного вчинку дитини, а були пов’язані з її інтересами, життям, здоров’ям, друзями).

Обов’язково включати в навчання елементи гри!!!

В контактах з дітьми бути конгруентними, чесними, відвертими.

В роботі з класною групою значну увагу приділяти становленню класного активу; формуванню позитивних моральних цінностей авторитетних членів групи.

В організації навчально-виховної  діяльності враховувати вади здоров’я: знижений зір, сколіоз.

Слід звернути увагу на таких учнів у яких  виражена тенденція до збудливості, коли усім керують емоції. Тому і підхід особливий: уникати гострих кутів, щоб не ускладнювати  відносин і гальмувати збудливість. Потрібно розмовляти з ними спокійним тоном, не підвищувати голосу і ніколи не вирішувати проблему, коли учень збуджений.

Звернути увагу на дітей, у яких переважають гальмівні процеси. Бажано не вимагати від них термінового виконання роботи - адже їх активність зростає поступово, не вимагати швидкої зміни невдалих формулювань під час усних відповідей – їм потрібен час для обдумування і виправлення помилки.

Коли підвищений егоцентризм ( тобто Я – в центрі) - не варто хвалити таких учнів без потреби. Позитивну оцінку зі сторони дорослих вони повинні отримати лише тоді,  якщо дійсно її заслуговують.

Варто звернути увагу на тих учнів, у яких висока емотивність (чутливість, вразливість); їх легко скривдити, довести до плачу. Вони довго переживають образу. Тому в поводженні з ними не скупіться на ласку, усмішки.

Період навчання у середній школі сензетивний для формування мотивів навчання: "Для життя вчимося, а не для школи”, "Яким я стану -залежить тільки від мене!”,  "Я дорослішаю - і це накладає на мене велику відповідальність за те, що відбувається навколо мене”. Формувати ці мотиви, значущі цінності можливо тільки за умови власного позитивного прикладу.

Пам’ятайте: ”Якщо дитину підтримують, вона вчиться впевненості в собі”. Саме зараз п’ятикласникам потрібна пильна увага. Увага - це так просто, але так необхідно:

·        Контакт очей – дивіться на дитину з любов’ю і впевненістю

·        Ласкавий дотик – частіше доторкайтесь до дитини, просто кладіть руку на руку  чи плече, потискуйте руки

·        Пильна увага – умійте слухати дитину, а не тільки чути

Переглядів: 478 | Додав: Анюта | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz