Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Блог
Стимулювання творчої активності на уроці
• не погоджуйтеся з відповіддю учня, якщо учень просто констатує факти, вимагайте доказів;
• ніколи не розв'язуйте дискусію учнів найлегшим способом, тобто повідомивши їм правильну відповідь чи правильний спосіб розв'язання;
• уважно вислухайте своїх учнів, ловіть кожен вислів чи думку; щоб не пропустити можливість розкрити для них щось нове;
• постій
...
Читати далі »
Переглядів:
253
|
Додав:
Анюта
|
Дата:
26.06.2014
|
|
З
метою оптимальної адаптації учнів до середньої школи та в роботі з саморозвитку дитини учителям-предметникам слід більше уваги приділяти
особистісному спілкуванню з учнями ( без врахування їх успіхів в навчальній
діяльності з даного предмета: якомога
частіше говорити з учнями,
важливо, щоб бесіди не стосувались певного вчинку дитини, а були пов’язані з її
інтересами, життям, здоров’ям, друзями).
Обов’язково включати в
навчання елементи гри!!!
В контактах з
дітьми бути конгруентними, чесними, відвертими.
...
Читати далі »
Переглядів:
476
|
Додав:
Анюта
|
Дата:
13.03.2014
|
|
Як навчитися жити серед людейВміти спілкуватися, вміти підтримувати з усіма рівні, добрі відносини, отримувати задоволення від зустрічі з іншими людьми - це дійсно велике мистецтво. Починати осягати його потрібно якомога раніше. Адже з самого народження ти знаходишся серед людей: мама, тато, бабуся і дідусь, сестри і брати, потім вихователь, учитель, друзі, шкільні приятелі ... Ти ніколи не був в повній самоті. До кого - то ти відчуваєш симпатію, з кимось міцно подружився. А хтось, можливо, зовсім не подобається тобі, і ти намагаєшся триматися від цієї людини подалі. Але тебе теж як би постійно оцінюють з боку. Саме тому потрібно вдумливо і дбайливо будувати свої відносини з людьми. Головне, завжди стався до людей так, як
...
Читати далі »
Переглядів:
262
|
Додав:
Анюта
|
Дата:
04.03.2014
|
| |
Календар |
---|
« Липень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|