Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 26.07.2025, 13:37

Сайт практичного психолога

 Ванзуряк Анни Василівни



Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [3]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Чинники що впливають на саморозвиток педагогів

Інструкція. Оцініть за 5-бальною шкалою фактори, що стимулюють і перешкоджають вашому професійному розвиткові:

5 – «так» (перешкоджають або стимулюють);

4 – скоріше «так», ніж «ні»;

3 – і «так» і «ні»;

2 – скоріше «ні»;

1 – «ні»;

  1. Чинники, що перешкоджають професійному розвиткові:
  1. Власна інерція.
  2. Розчарування через невдачі, що траплялися раніше.
  3. Відсутність підтримки в цьому питанні з боку адміністрації.
  4. Негативне ставлення оточуючих, які погано сприймають моє бажання змін і прагнення до нового.
  5. Відсутність системи роботи в цьому напрямку в методичному об’єднанні.
  6. Стан здоров’я.
  7. Нестача часу.
  8. Обмежені ресурси, скрутні життєві обставини.
  9. Відсутність об’єктивної інформації про мою діяльність із боку керівництва і членів колективу.
  10. Втрата інтересу до педагогічної діяльності.
  11. Відсутність фахівців, у яких можна було б повчитися.

 

  1. Чинники, що стимулюють професійний розвиток:
  1. Налагоджена система методичної роботи в школі.
  2. Наявність фахівців (курсів),  у яких можна повчитися.
  3. Приклад і вплив колег.
  4. Підтримка й увага керівника до цієї проблеми.
  5. Інтерес до педагогічної діяльності.
  6. Особистий приклад керівника школи.
  7. Можливість здобути визнання у колективі.
  8. Новизна діяльності, умови роботи, можливість експериментувати.
  9. Система матеріального стимулювання.
  10. Потреба в самовдосконаленні.
  11.  Атмосфера співпраці й підтримки, що  склалася в колективі.

 

Обробка результатів

Бали, отримані за розділом «Чинники, що перешкоджають професійному розвиткові», додаються:

11-27 балів – потреба в саморозвитку блокована. Усвідомлення неможливості професійного зростання за сформованих обставин.

27-33 бали – потреба в розвитку має слабо виражений характер. Сумнів стосовно можливості професійного зростання за існуючих обставин.

33-44 бали – виражена потреба в розвитку. За умови створення відповідних умов педагог схильний до професійного зростання.

44-55 балів – явно виражена потреба в розвитку. Висока оцінка умов, що сприяють професійному зростанні.

Аналогічно обробляються дані за розділом «Чинники, що стимулюють професійний розвиток».

 

Категорія: Мої статті | Додав: Анюта (02.06.2014)
Переглядів: 1737 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz